Bsrssmn Hayırlı günler arkadaşlar 5 aylık hanileym ve belimdeki fıtık nedeniyle belim kalçam ayaklarım çok ağırıyor gece 3 ten beri ne uyku ne bişe. Bi çözümünüz varmı acaba
Dilara_5 Benimde aynı Dr bir jel verdi ağrılar icin ama hiçbir işe yaramıyor, dayanacaksin diyor nasıl geçecek bilmiyorum 30 haftaligiz:(