Benimde 12 hafta tam bittiği gün bıçak gibi kesildi ( ama ne bulantı ne kısma mide kanaması derecesine gelmiştim o derece hatta hastaneye gittik serum yedim) hastane sonrası bıçak gibi kesildi o hormonların vücuda salgıda bulunmasından ötürü
Yani artık vücut alıştı ama kanamanı kusma kasık ağrısı olursa doktora git korkma ama hiç bişey olmaz Allah’ın izniyle