Meraba ben 28+2 haftalığım el parmaklarım daki ayak parmaklarım daki eklem yerlerim agrıyor elimi kapatıp actıgımda agrı yapıyor sizde oyle bişey oldumu hiç arkadaşlar troidim fln yukselmişmidir die korkuyorum daha var gitmeme doktora beklemelımıyım doktorumu arayımmı ?