Arkadaşlar 36+2 yim şuan 2-3 gündür geçmeyen baş ağrım var dün gece de kalktım dayanamayıp bir tane parol içtim hamileliğin başından beri ilk kez sonra sabah lavaboya kalktığım da toplu iğne başı kadar peçete de kan gördüm bugün 1 de doktor randevum var ama yine de içime bir kurt düştü parol mu etkiledi acaba 😳