Berf123 doğum yaklaştığı için bir çok eğitime katıldım ve ebe hemşireler düzene girmeden hastaneye gelmeyinden başka bişey söylemiyorlar. Yerinde olsam kesinlikle hastaneye gitmek isterim, özellikle ilk dogumsa insan kendisini ne bekledigini bilemiyor. Ama hem doktorumun hem de ebelerin dediğini dikkate almak lazim. Uzun araliklarla da olsa birazcık düzene girmesini bekle. Hastaneye gidildiginde anne adaylarinin daha cok stres yasadigini soylediler. Hayırlısıyla kucağınıza alin inşallah, azıcık sabır 🙏