Busra3846 aşkito 21,haftdym bende enfeksyn çktı erken doğm riskin var dedi,banada bi antbytk serumla kalçadan iğne yaptlar ntsde sancm çktı çnkü,snra eve döndüm antbytk ve progestan kullncm 1 hafta şimdi snra tekrr bakcklar tedvye,rahim uznluğuna baktı doktr 2,5cm altnda çksydı seni hastnye sevk edcktm dedi bn klinğe gttm çnkü tatile gttğm yerde,korkma allahn iznyle geçer doktr istrht öneriyo zaten