Kızlar kasığımda perşembeden beri geçmeyen sancı var ve ailemdeki çevremdeki herkes normal diyo. Oturup kalkarken çok acıyor yürürken acıyor güya karnım genişlediği içinmiş kaç kere doktora gitmekten vazgeçirdiler normal mi bu sizce ciltte değil kas ve rahimde acı hissediyorum bebek hareketlerinde sorun yok bu arada uzun oldu biraz ama okuyanlara sevgiler 💐💐
📌Forum yine karma karışık olmuş yazdığım post yazıldığı gibi alta düştü bu yüzden ara ara aynı postu atacağım kusura bakmayın bi kaynana gelin olmasa da can acısı belki dikkat çeker
@adm 📌