ElKal Kızlar 40+0 haftalığım bugün suni sancıyla normal doğum için hastaneye yatacağım. Bana dua ediinn lütfeennn 🥹😢
_akalin3 ElKal rabbim bir avazda kurtarsın inşAllah saglıkla hayırlı bir şekilde bebegıne kavusursun 🤲🏻