Merhaba Günaydın 🌼 Bende 38+5 im. Hamileliğimin başından beri Çam Sakuraya takipliyim, Gebelik polikliniğindeki hasta kayita sormuştum kaç haftalıktan sonra randevusuz alıyorsunuz diye 38 . Haftadan sonra demişti. Bugün bende gideceğim kontrol için Allah’ın izniyle 🌼 Randevusuz işleyiş nasıl oluyor ilk defa gideceğim, Sizede haber ederim ☺️