Nur_4224 Kızlar yüksek tansiyon ödem ve idrarımda proteinin yüksek çıkması sonucu doktorum bugun arayıp gebelik zehirlenmesisin dedi yarın sabah hastaneye yatacağım bu durumu yaşayan var mı?
Aminenin_annesi Nur_4224 sabah uyandığında ellerin ayakların şişmiş oluyor muydu . cok bilgim yok ama gebelik zehirlenmesinde bebeği almalari gerekiyor sezaryenle diye biliyorum. kac haftaliksin
Pasalarimmmmm Ben takipteyim bugün yine kontrolum var insallah çıkmaz tansiyonum yüksek sürekli ve ödem basladi
Merveofs Bende de tek pozitif çıktı ama aile hekimi endişelenme dedi. 1 haftalık tansiyon takibi verdi iyi çıkıyor şükür 3 gündür. Tuzdan kesinlikle uzak dur demişti
Ahsenmom Merveofs Kaç haftalıksiniz? Ablam da yaşıyor şuanda 25. Haftada o bebeği alacağız demişler gözetim altında 🥺