Deletedmom547899 Uyuyamıyorum kaşıntıdan bacaklarım kollarım kaşınıyor normal mi? Nemlendirici de sürdüm kuru ciltliyim normalde de.Hamilelikten kaynaklı bir kasinma mi yaşayan var mı?
Selimkemalinannesi Deletedmom547899 kaşınma bende hiç olmadı ama tavsiyem kaşınma deri genişlemesi olduğu icin sanırım evde bebek yağı yada normal bir yağ varsa onu biraz buzdolabında tut 10-15 dk sinra sür cildine emsin rahatla kaşıdıkça daha kötü olur iz olmasın
aylakiral Deletedmom547899 yaaaa bendede dün başladı bu kaşınma ve uyuyamaz hale getirdi gerçekten 38+1 bende Böyle devam ederse yarın doktora gideceğim Sizide bilgilendiririmm🙏
aylakiral Deletedmom547899 dün doktora gittim kan tahlili yaptı kaşıntı gebelikte normal değilmiş Alkalen fosfatez değerim yüksek çıktı Bugün kadın doğum doktoruma bilgi vericem ona göre ilaç yazıcak Sizde biran önce gidin önleminizi alın🙏
Mercimeginannesi15 Kaşınma çok da iyi değil benim görümcem 37 haftalarınij sonuna doğru anı bı kaşınmaya sezeryan doğum yaptı bebek için zararliymis doktoru acil aldı bı doktora git sor derim
Nur_4224 Gebelik kolestazını bi araştırın bendede bu akşam aşırı kaşıntı başladı minik minik kızarıklıklar çıktı vucudumda
Deletedmom547899 aylakiral yaaa benimde çok yakında randavum var tahlil yaptiracagim.Kasinti bütün vücudunuzda mi var?her zaman mi
ay1se14 Ay aynen benimki 33 haftaliķ hamileyim karnım o kadar kaşınıyo aslında her akşam bebek yağıda sürüyorum
Deletedmom547899 aylakiral benimde öyle:( bir riski var mı acaba erken doğuma sebebiyet veren bir durum değildir inslalah çok geçmiş olsun