Hiç korkma ben de endişeli gittim ama bu muymuş dedim beni odaya yürüyüş yaptırmak için geldiklerinde bile kendi başıma da kalkabilirdim aslında o derece rahat geçti😀baş bel ağrım olmadı ve ben direkt yürüdüm gaz boşaltım vs problemim de olmadı rahatlıkla yedim içtim bir tek yatakta uzanır pozisyondan doğrulurken bir tık zorlanma oluyor başlarda birinin elinden tutarak kalkıyordum ama sonra kendi başıma kalkabildim ama yataktan kalkma haricinde ayaktayken yürümem ve işlerimi halletmem hep kolay oldu normal doğum mu yaptın sen diyorlardı hemen araba kullanmaya da başladım geldi geçti bir anda