Merhaba güzel anne adayları ve anneler bende ilk bebeğimi doğurmak için gün sayıyorum 35. Haftadayim ve bugün bebeğimin elbiselerini yikadim bi hevesle kocaman mutlulukla. Eşim olcak kişi ile baştan beri sorunlar yaşadık hep mücadele ettim. Bi kaç ay önce çekti gitti 1 hafta sonra bariştik falan. Alkol içmesi fuzuli harcamalari beni çok yordu. Benim ailem hep maddi manevi destek kendi ailesinden hiç bisey görmedim. 1 yil oldu evleneli bütün altinlarimlq borçlarini ödediler. 1 bucuk ay sonra oğlunu da benide o evde istemedi kaynanam kendi ailemin yanina geldik ev tuttuk abim bütün masraflarimi karsiladi. Esime iş ayarladık ama calistigi kadar harcadi. Hep elime annem harçlik veriyor onu alip alkol iciyor. Bi kac hafta icinde dogurcam beni sinir krizine sokuyor. İcmeyince cok iyi bi insan ama içince ve fuzuli para harcayinca maddi olarak çok zorlaniyorum. En son alyansimi bozdurdum evin ihtiyaclarini almak icin o derece. Kirayi faturalari ödememiş alkol içmiş maç oynamiş kaybetmiş. Bu akşam da annemin bana verdigi harçligi alip gitti borcm var dedi fakat alkol içmis. Bagirdim cagirdim agladim cok uzuldum. Cekti gitti yine. Kaynanami arayip anlattim ben halledicem dedi. Ama artik benim dayanacak gücüm kalmadi hamileliğimi zehir etti. Bana hamilelikte bunu yapan cocuk dogunca neler yapmaz . Ben boşanmaya karar verdim sabah ailemle konusucam. 2 kere affettim ama değmezmiş. Oğlum annesi babasi ile iç içe buyusun diye affettim ama onuda değerlendiremedi. Umarim bu kararim yüzünden ilerde oğlumla sorun yaşamam. Haksiz oldugumu düşünmüyorum ama oğluma kıyamiyorum. Çok sevmistim onu gercekten bi gün bu karari alcağim akla gelmezdi hic. Artik doğuma hazirlanmam lazim dik durmam guçlü olmam lazim bana dua edin bende size edeyim. Hamilelerin duasi kabul olurmuş.😢