Ezo59 Arkadaşlar farkında olmadan sağa yatarak uyuya kalmışım ve 5 saat falan bebeğim oksijensiz kalmış mıdır çok korkuyorum 😒
seda2209 Ezo59 aman ne tarafa yatacağız biz ben soluma yatamıyorum hiç en sağlıklısı o diyorlar ama uykuya dalamiyorm asla. Yarı yüz üstü yastıkla destekleyip sağa yatıyorum 😨
Biroglanannesiii Ezo59 Sağa dola yatmak sırt üstü yatmak belli bir haftaya kadar da yatmak bebeğin oksijenini kesmez kan akışını durdurmaz ayrıyetten de kordonunu bebeğe dolatmaz böyle bir şey yok sadece ekstra olarak sola yatmak kan akışına yardımcı olur hepsi bu
Mercan12 Ezo59 sol böbreğim sıkıntılı ilk günden beri sağa yatiyorum 34 haftaligim doktor sola çok yüklenme dedi kendimi sorguladım bir
Pcoslubiranne seda2209 Ben de. Yarim saatte bir uyanip uyanip duruyorum 1 saat deliksiz uyusam bile kafi.
seda2209 Pcoslubiranne hiç demeyin tuvalete gitmek için uykudan yarım saatte bir uyanıyorum afedersiniz iki üç damla için bu kadar sıkışıp uyanmak canımı sıkıyor sinirleniyorum skdkskcks zaten mide yanmasından zor dalıyorum vallahi işkence gibi 😂
FiruzeAlagoz1207 seda2209 ay bu ben ya yoruldum gerçekten 😔 daha uyuyamadım bu saat oldu tuvalete git gel 🤷🏻♀️
Pcoslubiranne seda2209 ayni ben daha esime dedim 2 3 damla da olsa o tuvalete gidilecek asiri rahatsiz ediyor beni. Sonra tekrar uyumaya calis sicak da cabasi.
seda2209 FiruzeAlagoz1207 aynen öyle eşim artık halime üzülmeye başladı dkckdc bez baglicam o olucak ya 😂
irembill Ezo59 eğer doktorunuz bebek saga yatınca olusabilecek bir sorundan bahsetmediyse hicbiseycik olmaz ☺️ ikimiz nasil rahat ediyorsak o an, o tarafa yatıyorum. Zaten cok da secenek yok sag sol 😁 son uykular, keyfini çıkarın 🌼
Valyria Ezo59 hic birsey olmuyo ya ilk hamileligimde illa sola yatayim derken perisan ediyodum uykularimi bunda cok rahatim bi sirtustu yatmiyorum saga da yatiyorum solda da
Vicibici Ezo59 Ben bir uyanıyorum sırtüstü buluyorum kendimi 😂 zaten çok elzem bişey olsa vücudumuz uyandırıyor bizi. Genelde sağ tarafa yatarak uykum geliyor çok da takılmamak lazım. Sadece sol tarafa yatınca kan akışı daha verimli gidiyor bebişe