tugba_67 8+5 günlük hamileyim idrar yolu enfeksiyonu var diye düşünüyorum ama gece yarısı lekelenme oldu peceteye silerken fark ettim bu durumu yaşayan oldu mu
Aysegu2611 tugba_67 bende 14 haftalık hamileyim benimde 2 gün önce 2 damla falan kanama gelmişti ebeye sordum yorgunluktan olmuştur dikkat et falan demişti belki seninde o yüzden olabilir yada yerleşme kanı gelmiştir
Aysegu2611 tugba_67 o yüzden olabilir ozmn ama dikkat edin ebe bana dikkat et dedi yorma kendini dedi bende düşük olur mu dedim oda belli olmaz ama ileriki zamanlarda 5. 6. Ayda doğum olur yorma kendini uzanma demişti dikkat edin bence
tugba_67 Aysegu2611 gece gittim enfeksiyonda çıktı sabah hemen doktora gittim kalp atışı gelişimi güzel dedi istirahat etmen lazım enfeksiyon içinde bol bol su iç dedi cok şükür kalp atışını duyunca içim rahatladı