Bende de kansızlık
Esrakyatc bende de kansıZlık çok fazla serum kullanıyordum haftada bir sonra 15 günde bire çıktı bu hafta çok şükür ayda bir serum alacağım artık. D vitamini neredeyse herkeste eksik sıkma canını ben ayda bir alıyorum onu da. Enfeksiyon gebelikte çok sık olurmuş fitil kullanırsın geçer inşallah enfeksiyon ilerlemeden önlem aldıktan sonra sıkıntı olmaz demişti doktorum