Kızlar bugün öğrendim paylaşmak istedim belki benim gibi son anda öğrenen olur diye. 32. Haftada çalışabilir raporu almayı unutursak unuttuğumuz zamana kadar olan göremezlik ödeneğini alamıyormuşuz. Mesela unutup 34. Haftada rapor aldık, toplamda 16 haftalık maaş alacağımıza 14 haftalık alıyormuşuz. Valla paranın çok değerli olduğu bu günlerde önemli bir bilgi. 31. Haftamda şans eseri öğrendim paylaşmak istedim. Raporu da özelden alırsanız devlet hastanesine onaylatmak gerekiyormuş