oykubrakpnar amiiin Allah razi olsun darisi başınıza insallah 🌸🌸🌸 benim ilk dogumum normalden acil sezaryene döndüğü için cok fazla yorgunluk vardi ama hic karin agrim olmamisti bu planlı oldugu icin yorgunlugum pek yok bebeğimin herseyini kendim yapabiliyorum iki saat de uyusam yetiyo dogumdan cikinca biraz karin agrim oldu odaya cikinca iğne yaptilar serum da vardi oylelikle gecti zaten adet agrisi gibiydi oyle asiri degil… ayni çizgiden almislar gene bebegi ve iyi gecmis suanlik bi sıkıntı yok cok şükür yalnız bizim uyuyan güzel uyanmak istemiyo güzellik uykusundan🥰🥰