Ogretmen_Anne_ fkzni benim geliyo elim kolum çarpınca ucunu uyarmamak lazım canım o ilk süt bebek için önemli 34 haftalığız bizde
fkzni Ogretmen_Anne_ benim de ilk hamileliğim ama hiç bir şekilde süt gelmiyor o yüzden soruyorum acaba gelmemesi de normal mi diye .
fkzni esena13 benim de ilk hamileliğim ama hiç bir şekilde süt gelmiyor o yüzden soruyorum acaba gelmemesi de normal mi diye .
HanifeAhmet fkzni gelmemesi normal benden de gelmiyor süt henüz zaten çoğu kadında doğum yapar yapmaz geliyormuş 😇😇
minikmucizemmmmmmm fkzni gelmemesi normal canım zaten ilk süt bebiş için çok önemli benim de ilk gebeliğim 32. Haftamdayim bende senin gibiyim 🌸