Merveclnk Yonca_trk sazan gbi atlamış olacağım ama erkek olunca alnı daha düz oluyormus bebeklerin kız olunca daha kıvrımlı şekilli oluyor diye biliyorum bilmem ne kadar doğru ☺️
Merveclnk Yonca_trk kıza benziyor bence minnos ya yerim masallah ins ben de bir an önce öğreneceğim haftalara gelirim. Sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah 🙏🥰🧿
Suheda_18 Yonca_trk ayaklarını katlamış erkek bebekler yukarı doğru uzatıyor bacaklarını🌺yani ben öyle biliyorum
Yonca_trk Merveclnk estağfurullah 🙂 çevremdekilerde hep kız dedi bakalım hayırlısı her ikiside biz anneler için kabulümüz 😊 tek istediğimiz sağlıklı olsunlar ama merak işte 🥰
Merveclnk Yonca_trk tabiki de merak olmadan olmuyor ben de çok merak ediyorum ama erkekde olsa kız da olsa kurban olurum. Kaç haftalığın fotosu bu?
Merveclnk Yonca_trk zaten erkek olsaydı çoktan belli olurdu genelde erkek daha çabuk belli oluyor derler ☺️
Samah_555 @Esrakky @ccikizbebek https://mutluresim.com/image/Flpeq Banada tahmin yapa bilirmisiniz lutfenn