ezgiiokay 38+2 olduk çarşamba kontrolümüz var normal olup olamayacagini karar vericez bebik biraz kilolu saglikla gelsin insallah ama beni simdiden korku sardiii kayinpederim ve kendi babam 3 ay arayla kaybettik psikolojim alt ust..
Ayda123 ezgiiokay başın sağolsun öncelikle canım. Herşeyin hayırlısı ben 38+2 de kendi isteğimle sezeryana girdim iri bebekti riske girmeyelim demişti doktorda o yüzden zorlamadım bebişler en iyisini bilir çok da güzel geçti doğumum ertesi gün evdeydik bebeğimle herşeyin hayırlısı sağlıklı bi bebek olur inşallah 🥰