Meyra41 Normalmi bilmiyorum internete baktigimda 10. Haftada başlayabilir yazıyor ama 1.de bunlari hiç yaşamamıştım doktor kontrolüme de daha var. Resmen vajina kemiğinde ağrı var normalmi yaşayan varmı acaba. Hareket ederken bile bazen agriyor
Maviii Meyra41 bunun bir çözümü yok maalesef 26. haftadayım hala ağrı sızı tavan yürüyemiyorum. ağır kaldığımda çok fazla yürüyüş yaptığımda artıyor ağrının şiddeti
Meyra41 Birmeleginannesi32 bende acaba bir sorunmu var diye düşündüm oğlumda hiç boyle şeyler yaşamamıştım. Her hamilelik farklı bir deneyim gerçekten
Birmeleginannesi32 Meyra41 ben özellikle çok ayakta kaldığımda oluyor uzanınca geçiyor sizde de öyle mi