benguuusk ölüyorum resmen 38+5 olduk. 1 haftadır mide yanmasından ağlıyorum resmen. Önceleri sade soda çok iyi geliyordu. Şimdi oda etki etmiyor. Eşim eczaneden ilaç almaya gitti ama reçetesiz vermediler. Doktorum da tatilde. Soğuk süt içiyorum hem de buz koyarak. Kefir, yoğurt. Ha bir de geçenlerde birinin karbonatı tatlı kaşığının ucuyla ağza alıp üzerine su içtiğini yazdığını gördüm. İki gecedir deniyorum. Etkisi güzel oldu. Sen de dene istersen.