eecceeemmm öncelikle akışına bırakmalısınız bence yani bebek olsun diye birlikte olmamalısınız çünkü sanırım ters tepiyor stresten. Bir 4 5 ay daha deneyin eğer düzenli adet oluyorsanız ovulasyon zamanlarınızı hesaplayıp o tarihlerde gün aşırı ya da 2 gunde 1 ilişki yaşamalısınız. Eğer hala olmuyor ise hormon testleri yaptırın sorun yok ise rahim filmi cekilebilirsiniz eşiniz de spermiogram testi olabilir. Ama bunları düzenli ilişkiye rağmen olmadiginda düşünmelisiniz .