Son 9 ve bu 9 ay nasıl geçmiş hiç anlamadım daha dün gbi öğrendiğim gün heyecanım mutluluğum bir beden de 2 kalp oluşumuz, o mide bulantılarım, çektiğim bel ağrılarım, alerji oluşum, her kontrole gittiğimde acaba yaşıyor mu kalbini duyabilecekmiyim die kuruntularım (1 kaybımız var çünki) sürekli okuduğum doğum hikayeleri, her gördüğümü aman bnu da alsam mı bebeğime deyişim, her sağlıklı yediğim şeyde aman evladıma yarasın demem, süt olsun çocuğuma demem nasıl geçmiş koskoca dediğim 9 ay sanki hiç bitmeyecek gbi çıktığım bu yolda son 9 günüm rabbim isteyen herkese sağlıklı hayırlı eli ayağı noksansız anasına babasına vatanına hayırlı bir evlat nasip etsin öyle heycanlı ağlamaklı gülmeli saçma ama bir o kadar güzel duygular ki ancak yaşayan anlar bizlere bu şansı veren rabbime şükürler olsun. Herkese hayırlı bir avazda doğumlar diliyorum 🤲😭