Yenianne98 Merhabalar, 3 aydır evliyim ve hiç korunmadık, ancak hamile kalamadım. Denediğiniz bir yöntem var mı? Önerileriniz var mıdır?
benguuusk Yenianne98 ilişkiden sonra belinizin altına yastık koyup ayaklarınızı yukarı kaldırın hemen kalkmayın yataktan
Summerwine Yenianne98 öncelikle doktora görünün hem sen hem eşin,sağlıklı beslenin hareketi hayatınıza sokun daha sonra da yumurtlama günlerini takip etmeye çalış ☺️
Tombikis96 Yenianne98 Genelde sabah saatlerinde olan ilişkide sperm sayısı daha yüksek diye bir şey duymuştum galiba şimdiki hamileliğim öyle oldu ☺️☺️Ama çok da kafana takma oluruna bırak
Eslem_1 3 ay çok kısa bir süre zaten biraz evliliğinizin tadını çıkarın kasmayın akışına bırakın derim neden bir an evvel olsun istediniz ?
Yenianne98 Şuanda home office çalışıyorum bu süreçte biraz da olsa büyütürsem iş konusunda sıkıntı çekmem :)
Eslem_1 benguuusk bunu ben de denedim hemen hamile kaldım etkisi tartışılır tabi yine de 😊 yarım saat kadar kaldırmıştım ayaklarımı sürekli uğraşmamak için güya😂