glcnkrs Merhaba, Acaba aranızda bebeği makat geliş olup kafa çapı 2 hafta geriden gelen var mı ? Doktorum normal oldugunu söylüyor kafa yukarda oldugu için kafa çapı küçük çıkıyor diye. Ama ben ister istemez tedirgin oluyorum.
seda2209 glcnkrs ay bugün ben de detayliya girdim herxeeyi sağlıklı can sıkacak bir şey yok kilosu vs gayet yerinde dedi. 2 gün önde görünüyordu kontrole geldiğimde diye sordum olabilir şeyler dedi ardından sıraladi kafası 4 gün bacakları 1 hafta geride bunlar sorun edilecek şeyler değil falan. Bilmiyorum ister istemez taktım detayda vermedi sorulara adam akıllı cevap bile vermiyor. Kafam karıştı strese girdim ya
Canpolat seda2209 aslında anne adayı ultrasondan anlıyorsa doktor ölçerken farkına varıyor günlerinin kaç gün ileride geride olduğunu.Eğer anne anlamıyorsa doktor direk ölçümleri söylüyor kişide kötü bişiy var sanıyor.Oysaki kimse bilmez ki her bebeğin kafası karnı poposu bacağı hepsi aynı eşit oranı göstermez hiçbir zaman😀 birkaç gün Ya geriden Ya da ileriden gelir her zaman.Ama anne baksa bile ölçüm yapılırken anlamadığı işin farketmiyor doktor da normal diyor haliyle .Bazı doktorlar gereksiz ayrıntı verip evham yaptırır anneye bazıları da ne gerek var bunlar gayet normal şeyler diye düşünerek demez 😘sizin durumunuz da çok ama çok normal merak etmeyin kafanıza da takmayın sakın 😘hiçbir zaman bebeğin heryeri eşit çıkmaz ♥️
seda2209 Canpolat aslında bizler robot değiliz istediğimiz ölçüye sokamayiz sıkıntı yok şuan m.etme dedi ama ne bilim tavırlarından korktum kendisi bildiğiniz robot gibiydi. Ekranı bana göstermedi zaten ben de anlamam etmem sormasam konuşmuyordu bile. Bide çok istifar ediyorum yediğim anında çıkıyor çocuğu mu etkiliyor diye içim içimi yedi kilosu iyi olmasına rağmen. Ay çok teşekkür ederim içim rahatladı 🥺🙏🏻
Canpolat seda2209 Yok bazı doktorların mizacı öyle zaten herkesin kişiliği farklıdır .Takma hiçbir bebeğin her noktası aynı günü göstermez ,çoğu bebek 1 hafta içerisinde oynama yapar zaten ama normal olduğu için bazı doktorlar bunu deme gereği bile duymaz 😀🥰İçini ferah tut sen az birşey yesen bile bebek alacağını alıyor merak etme 😘