zepbjk Selcan-41 90 kiloyla girmiştim 82 çıktım bebekte 4300dü . Emzirirken çoğunu verirsin ben abartıp kendmi tatlıya vurunca veremedim 🙈
zepbjk izobellaaa-_- bebeğin kilosuna da bağlı hani çok gitmesi hemen doğumdan sonra ama aldığının yarısı kalıyo gbi düşün. Sezaryen 40 haftalıktı doğmadı zaten 😃