Aryannnnn Merhaba kızlar siz şeker yükleme testi ni yaptınız mı yaptıysanız kaçıncı hafta da yaptınız
Gmzbiri Aryannnnn 27.haftada 50 mg yaptırdım. Biraz mide bulandırıyo onun dışında ben de bi yan etki olmadı. Abartılacak şey değil yani
AysegulAloluAcikgoz 28..haftanin icinde yaptirmistim canım 75 ml lik istemisti doktor. Birsey cikmadı cok şükür.
AysegulAloluAcikgoz Aryannnnn ilk hamileligimde de yaptirmistim bir zararini görmedim canim Bir zarari olsa doktor yaptirmazdi diye düşünüyorum.
Haticeeklyc 26da yaptırdım. Bende herhangi bir bulantı rahatsızlık yapmadı ☺ hemşire 2 3 yudumda bitir demişti öylede bitirdim şükür sonucumda iyi 😊