Naznaz6224 bende doçentte olmuştum 18 yasındayken. Ama şuan o doktora ulaşmam pek mümkün değil baya uzak şehirdeyim çünkü. Ben iş dolayısıyla farklı kadın doğumculara çıkmak zorunda kaldım bir tanesi normal doğum yapabilirsin dedi, bir tanesi büyük ihtimal sezeryan olur ama istiyorsan skolyoz ameliyatını yapan doktoruna sorabilirsin demişti. Ama ben hem normal doğumdan korktuğum için hemde bu konu da kesin bisey söylenmedigi için sezeryan olmayı düşünüyorum