Sevvdammm Kızlar benm ikinci hamileliğim suanda 20 haftalık olduk ilk hamileliğimde lierac krem kullanmama rağmen göbeğim çok feci çatlamıştı suan tekrar şişmeye başladı göbeğim eski çatlaklar haricinde başka çatlak tekrar oluşurmu? Yada krem kullanmama gerek varmı benim endişem eskisinin haricinde başka başka yerlerde çatlarmı ?
Mervestark Sevvdammm bence çatlar, kalçalarımda ergenlikten kalma dolu çatlak var, ve şimdi kırmızı kırmızı çatlaklar oluşmuş yine 🥹 o yetmezmiş gibi memelerim de full çatladı, bio oil kullanıyorum bende ama genetik sanırım, olacağı varsa oluyor
sumeyyepy Haftadayim ilk gebeliğim ama simit bölgemde ergenlikten catlaklarim vardı şimdi onların uçları kızardı ve çatlaklar uzuyor büyüyor ve yanlarinda da yeni catlaklarim olustu krem sürdüğüm halde böyle ama belki surmesem daha kötü de olabilirdi bunu asla bilemicem hatta keşke daha sık kremlenseydim, siz yine de önleminizi alın bol kremlenip bol su icmenizi tavsiye ederim
izobellaaa-_- Canım bende 30 haftalık oldum popom çatlamış hiç karnım yok popom da sanki bebek popom çatlamış hep 😀😀