Duygukoray Kan pıhtılaşması olan anneler ne zaman gebeliğinizin kaçıncı haftasında kan sulandırıcı kullanmaya başladınız
Tgb_123 Duygukoray kaçıncı haftasında değil ki o bebek hamile kaldığın gibi içiyorsun hatta denerken bile içenler var
Efemom2 Duygukoray hamile kalmadan önce coraspirine başladım kalp atışını duyduktan sonrada igneye başldık 32de aspirini bıraktım 37dede igneyi bırakıcM
R_seda1 Duygukoray ben adet tarihinden 3 gun once test yaptm pozitif cikar cikmaz igneye basladm henuz 3 haftalikti. 10.haftamda da asprne basladim
Nmt94 5 haftalıkken başlatmıştı doktor. Hem iğne hem coraspin dün 32 hafta olunca coraspin bırakırdı iğne ise doğuma kadar devam.
Princessmom Duygukoray sadece aspirin kullanıyordum hamileliği öğrenir öğrenmez basladım 32 haftada kestik şuan 37deyim