Benim ikinci gebeliğim şekil artı renk değişikliği var ama geçeceğini bildiğim için dert etmiyorum hepsi normal haline dönüyor hiç canınızı sıkmayın😅🤭 sadece ben sezaryen oldum normal doğumda değişiklik olur mu onu bilemiyorum ama vajina kendini toplayabilen bir organ bence olmayacaktır 🥰