silenceee Çocuğu taşımaktan daha zor olan adına karar vermek sanırım🥲😅 önerilerinizi bekliyorum kızlar
misslavinia1 Nehir, Gülce, Tuğçe, Nida, Şenay, Nurperi, Ecem Defne, Ada, Hazal, İrem, İlknur, Göknur, Azra, Elizan, Eliz, Eda, Gülşah, Derya
Deletedmom52620 silenceee Sahre Ahsen Lina Mila Aleda Alin Efra Pera Maysa Ayda Yade Ayza Afra Efsa Kayla Umay Vera Verda Yankı İzem Aysen Laden Lavin Lavinya Lalin Sayra Nas Ayda Belfu Beste Ebrar Erna İlsu İda Yüsra Duha Şura Şuara Erva Esila Elisa Meva Dua Hüma Ravza Efili İdil Laren
Beyhanertekin Ben kızım olsaydı Asel Afra koyacaktim cok istemiştim ama oğlum olacak inşallah bidaha ki sefere 🥰😄
DidemDnnz silenceee ahh çok güzel kız isimlerim vardı oğlum olacak ama ayrı zorluk yaşadım bulurken :) Mina Beril Berrak Deren Vera Sevdiklerimden bazılarıydı
Ajshajahaha Ben kızımın ismini Yasmin koyacağım . Bu arada benim ismim de Leyza. Anlamıda cennet bahçesinde sonsuzluk demek. Eğer beğenen olursa diye öneri olarak kalsın ☺️