Canım ben de 8. ayda covid oldum. Biraz zor geçti. Özellikle tad koku almama olayı beni bitirdi. iyileşeli 1,5 ay oldu. Hala tam olarak tad koku alamıyprum . Vitaminlerimi hiç aksatmadım. Bir de doğuma kadar kan sulandırıcı kullanmam gerekiyormuş. Doğuma 23 gün kaldı. Kullanmaya devam ediyorum