Çok saçma bi soru olacak, bademciklerim şişmeye başlamıştı ve bu hafta içi doğum planlandığı için hasta olmamak için 2 kaşık ev yapımı sirke içtim. Ev yapımı olduğu için hiç aklıma zararı olabileceği gelmedi şimdi okuduğum şeyler tam tersini söylüyor bilgisi olan var mı?