Kızıma isim seçmekte çok zorlandık 12 agustos sezeryan olacağım nasipse 😊 hala net bir karar veremedik açıkçası. 3 buçuk yasinda oğlum bugün ilk defa bu konuda birsey söyledi kardesimin adı melek olacak dedi. Eşimde Hafsa olsun istiyor bugun oda sanki net kararini söyledi.
Ben Melek ismini önermiştim Hafsa ismini ortak beğeniyorduk eşimle ama bende kararsiz kaldım valla iki isimde olmasın diyordum ama seçemekdik de ne yapacağız bilmiyorum valla
Sizce hangisi olmalı. 🌸💜