Serifenur50 aise_meryem amacım kimsenin bilgisini yermek değil beni yanlış anlama sadece ebe olarak bu süreci yaşamak ve gebeleri de bu yönde bilgilendirmek istiyorum ☺️
As7 Sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah, ziyaretci ve refakatçi kabul ettiler mi ? Pcr zorunluluğu var mı?
Serifenur50 As7 çalıştığım devlet hastanesinde doğum yapacağım için bu sorunlarla karşılaşmadım açıkçası
Sehrihuzun Serifenur50 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰 ebe olduğunuzu yazmışsının bu yuzden bisi sormak istiyorum belki cok karsilasmissinizdir bu durumla günüm geciyor 40+ 5 olduk kasılmamalarim var ama hala düzenli degil gün icinde cok fazla oluyor nstde sancı çıkıyordu 1 cm acilmam var ama ne nişan ne su gelmedi bu sekilde olunca suni sanci ise yariyormu genelde suni verilip sezeryana dönüyormus oyle diyolar 😔
Serifenur50 Sehrihuzun sunni sancının kime nasıl etki edeceği belli olmaz ki bazı hastalar kolayca açılır bazısına ne yapsan fayda etmez doktorun neyi uygun görürse onu dene bence