Colahusu benim ilk doğumum kesisiz oldu, 12. Haftamdan itibaren yoga yaptım. Hoca ödevde veriyor düzenli uyguladım. Ikınmayı güzel anlatmıştı, çok iyi ıkındım ve 1 kere ıkındım oğlum doğmuştu🙂 bir önceki gece yoga pozu malasana da oturdum ve hurma dediler bana da , sevmem ama yedim. Hastaneye gitmem kontrol yatış derken 2 saatte beraber odadaydık 😇 bence hareket yürüyüş çok önemli. İnş kesisiz rahat doğumun olur🙏🏻