Rahime00 Ozum12 maşallah banada 2 hafta oldu olalı geleli 🙈şuan 36haftalik olduk.Saglikla gelsinler İnşallah 🐣🤲🏻
hemsireanneeee MaviMomy doktor herhangi bir şey diyor mu bende gelmezse o zamana kadar beklemeyi normal doğumu zorlamayı düşünüyorum ama geciktikçe kakasını yeme ihtimali var enfeksiyona sebep olur diyorlar doktorunuz ne diyor acaba ?
Ozum12 MaviMomy bekleme süreniz varmı yani şu güne kadar gelmezse söyle doğum düşünüyorum vs dediğiniz☺️
Minisssko Ozum12 30+3 Ya karnım 2-3 haftadır aynı gibii. Ne zaman aşırı büyüyor asıl ? 34ten sonra mıı ? Gerçi çatlaklarım oluştu büyüsün pek istemiyorum 😂
Ozum12 Minisssko benimde gözüme aynı geliyor dahada ne kadar büyür bilmiyorum zaten alanları daralıyor iyice😂 çatlak büyüdükçe oluşuyor 😄