Bitki çayı tehlikeli bence normal çay içine limon ve bal koy (balı balgamın yoksa koy varsa daha çok balgam yapar) kesinlikle ıhlamur vs bitki çayı özellikle ilk üç aylık dönemde tüketmemeye çalış bu arada bende hamileliğimin beşinci haftasında boğaz ağrısı ve burun akıntısı yaşadım çayın içine limon sıktım ve akşamları sabahları ılık süt içtim sevgiler geçmiş olsun