birgaripana_ canım bende şuan hamileyim ve düşük riskim çok yüksek sigarayı ilk hafta bıraktım. Günde 3 taneye kadar içebiliyorsun eğer araştırırsan görürsün artık bebek koruma altında herhangi alkol sigara gibi zararlı maddelere karşı koruma altında. Biraz bu konularda annenin donanımlı olması çok önemli..
örn; bebeğe bizim yediklerimiz gitmiyor 😉 Onun gelişebilmesi için bizim yediklerimize içtiklerimize ihtiyacı Yok. Bizim dirençli olabilmemiz için sağlıklı besinler tüketmemiz gerekiyor sadece bu kadar. Yani bir tane sigara içinde bebiş anında zehirlenmiyor. Günde 20 tane ve üzeri içerler için bebek gelişimi, solunum yolları tıkanıyor, annenin düşük yapma riski çoğalıyor. Tabiki en iyisi içmemek ama ciddi içici bir birey için kolay bi durum değil..