mervekadi Şu an 21+5 im detaylı ultrason için uygun zaman mı bi doktor 24. Hafta dayken yaptır dedi ve ikili, üçlü, dörtlü testleri yaptıramadım. Detaylı ultrasona kadın doğum doktorumun bakması yeterli mi yoksa direk perinatolojiye mi gitmeliyim
yigitinannesiiiii mervekadi canım bence 22 hafta en ideali ben 24. Haftada yaptırdım pozisyondan kaynaklı kalbini net görememişti doktor haftamla alakası yoktu ama ne kadar büyürse o kadar sıkıntı pozisyonu😉
Deletedmom_12 mervekadi ben yarin yaptircamm 18+4 üm benim doktorum boyle uygun gordu Herkesin doktoru daha iyi bilir zamanini hekimine danis
NM_mom Şu an gidebilirsin, direk perinatolojiden randevu alıp detaylı ultrasona girebilirsin. Kadın doğum doktorunluk bir şey değil
NM_mom Evet, gittiğinde direk hemşireler seni hazırlıyor bi kaç soru soruyorlar kullandığın ilaçlar vs. Daha sonra doktor geliyor ve direk ultrason da bakıyor bebişine
Biranne- mervekadi Kadın doğumlar perinatoloji veya radyoloji bölümüne yönlendiriyor genelde eğer devlet hastanesinde yaptıracaksan hemen doktorunla görüşüp sıra alman gerekir çünkü yakın tarihe vermiyorlar. Bende 20 haftalık oldum devletten kadın doğum için bile randevu alamıyorum özelden aldım artık oradanda bir hafta sonraya ultrason randevusu verdiler.