Meleklerim545 canım bende de aynısı oluyor bi çözüm bulamadım maalesef. Kıl kökleri hızlı inceldiği için oluyormuş. Ay işin ilginç yanı bende batıyor ve iltihaplanıp şişiyor sonrası iyileşene yada kıl dışarı çıkana kadar işkence. Çözüm bulursan bana da yazıver hayrına valla çok duacın olurum. Azerbaycanda bi krem var eskiden ondan sürüyordum ne kadar batsa iltihap olsa da hemen iyileştirirdi Türkiyede yok maalesef.