34+3 haftalık hamileyim bugün birden karnım aşağı inmiş gibi hissettim eşime sordum o da evet inmiş çok yulardaydı dedi gerçekten kaburgalarımın altında gibiydi oturamıyordum bile şimdi daha rahat oturabiliyorum bebeğin pozisyonundan kaynaklı olabilir mi yoksa doğum mu yaklaştı 🧐 önümüzdeki hafta yola çıkacağım korkuyorum