sunset_momy Kızlar hayırlısıyla bugun tam 34 haftalık olduk ve buton geldi…. 💖🫶 Benim gibi meraklı anneler basan oldu mu?? Günlük bilgileri vermez diye korkumdan basmadım. Basınca neyle karşılaşıyoruz?
Karelinannesi sunset_momy BEmde merakımdan bastım ama yanlış alarm seçeneği var yani geri dönebiliyorsun 🤭
Mucize7 sunset_momy bende 34 haftalık oldum su an bastım birsey olmuyor canım yanlış alarm diye bisey var ona basınca geri haftana dönüyorsun 😀
Deletedmom52620 Deletedmom73711 yaaa ilk defa duydum nasıl birşey oluyor bende mi yapsam 😂😂 kendiliğimden gittim happy Kids e gene geçerli mi ki 😂
Ballkusum_33 Deletedmom73711 ahaa ben 😁😁 17 haftalıgim daha hafta hafta sarıp neler oluyor diye okudum butona da bastım sonra keşke bu kadar kolay olsaydı diye icerlendim 😁😁
sunset_momy Flz-cner98 fotoğraf atamıyorum da hiç merak edilecek bir şeyi yokmuş ya 😁 bebeğiniz hakkında bilgiler veriyor ya onun en altında bebiş doğdu yazıyor bu kadar.