edis22 nurhanim07 dogumdan once aldim ben son haftalarda. Simdi 25gunluguz kullaniyorum artik. Normalde 50 53 kiloydum hamileligimin son gunlerinde 70 kilo olmustum xl beden aldim ve tam oldu
DidemDnnz Ya korse olayı bana biraz yalan dolan geliyor. Mesela zayıflamak için vs olanlarda hiç işe yarayan duymadım. Eti sıkılaştırmak için egzersiz lazım sırf korse yeterli olmaz gibi geliyor. Son ayda taşımakta zorlanırsam bel desteği alırım diyorum ama ağustosta da sıcakta zor oluyormuş korse takamayan çok. Valla bilimsel bir açıklamasını görsem ona göre alıcam nurhanim07
Erennn Owli marka çok önerilmişti onu aldım bende. Pazartesi sezeryan olacağım, doktoruma sorup kullanmaya başlayacağım hemen