Kızlar şu an 9+6 haftalık hamileyim ve hamile olmadan önce yaklaşık bir sene önce iyi bir doktora normal kontrol amaçlı gittiğimde servikal yetmezlik tanısı koydu yani rahim ağzı yetmezliğiymiş önemli bir şey değil hamile kalırsan dikiş atılır sorun olmaz dedi başka bir doktora gittim doktor servikal yetmezlik dedi diyorum hangi doktor söyledi onu hamile değilken öyle bir teşhis koyulmaz dedi şimdi takipli olduğum doktor rahim ağzı için bir şey söylemiyor ben bu işten bir şey anlamadım ama tedirgin oldum o doktorun söylediği aklımdan çıkmıyor sizce ne yapmam lazım 😕