Buseknmz 38+6 olacağız hala gelen giden yok😀 Çok bekleyince olmuyor sanırım, yürüyüş, hurma, ananas, cinsel ilişki, squat ne denediysem ne sancı ne açılma yok🥹 benim gibi olan var mı🥹
Hamile_anne27 Buseknmz evet canım ben varım. Saat 12 itibariyle 39+2 olacağım ama daha bebiş kanalda bile değil yan durmuş bekliyo. Çarşamba günü tekrar gidicem bakalım ne olacak
mmihri Buseknmz 40+5 😅 yarın doktor kontrolüm var dua edin biraz açılmam ilerlemiş olsun. Sancı falanda hissetmiyorum 🤦🏼♀️