Sevgiveysi Slm hamişler uygulamaya göre saat 00.00 itibariyle son 22 gün kalıyor. Sizce 22 den önce mi gelir sonra mi gelir çok heyecanlıyım ama ne sancim var ne biseyim bende Bi an önce gelsin istiyorum oğluşum💙💙💙
Ark Sevgiveysi bizimde uygulamaya göre 33 gün kaldı bu soruyu bende merak ediyorum doktor size kontrolde bisey demedi mi bebek doğum kanalında gibi
2bebe1gebe Sevgiveysi bizimde uygulamaya göre son 22😂ama planlı sezaryanım olucak o yüzden son 14 😂erken gelmezse 9 ağustosta doğuruyorum😂
Hamile_anne27 Sevgiveysi benimle aynı haftada olanlar doğurdu ben hala yerimde sayıyorum. Bence psikolojik olarak etkileniyoruz o yüzden gelmiyo bu yaramazlar
Fundatercuman 2bebe1gebe Ay benim de sezaryan günüm yarın belli olacak. Sizinle aynı olur diye tahmin ediyorum siz şuan kaç haftaliksiniz acaba
Sevdashn 2bebe1gebe benimde 32 gün var uygulamaya göre 8 Ağustos sezeryan günüm Allah nasip kısmet ederse
-_Esra_- Sevgiveysi 22 gün demek hemen hemen bir ay var demek canım, İnşallah bebegini Saglikla kucağına alırsın kimisi erkenden geliyor kimisi günü dolduğu halde gelmiyor her bebişin bir günü var işte Önemli olan sağlıkla kucağına almak